Aktualności
„Duszyczka” – wspomnienie
30/01/2024
30 stycznia 2024 mija 20 lat od premiery Duszyczki Różewicza w reżyserii Jerzego Grzegorzewskiego. Aktorzy opowiadają o pracy nad przedstawieniem – zapraszamy do obejrzenia filmowego zapisu wspomnień.
„Fredro. Rok Jubileuszowy” – recenzje po premierze
24/01/2024
Recenzje po premierze widowiska Fredro. Rok Jubileuszowy w reżyserii Jana Englerta.
Recenzje po premierze „Czekając na Godota”
05/01/2024
Recenzenci i teatralni blogerzy dzielą się swoimi opiniami o spektaklu Czekając na Godota Samuela Becketta w reżyserii Piotra Cieplaka.
„Czekając na Godota” – zwiastun
21/12/2023
Zwiastun Czekając na Godota Becketta w reżyserii Piotra Cieplaka. Premiera przedstawienia odbyła się 9 grudnia na Scenie Studio.
Heroizm trwania | premiera „Czekając na Godota”
10/12/2023
Trwanie – uparte i heroiczne. Premiera Czekając na Godota Samuela Becketta w reżyserii Piotra Cieplaka odbyła się 9 grudnia na Scenie Studio.
„Pchła Szachrajka” – 10 lat od premiery!
06/12/2023
Chcecie bajki? Oto bajka: 6 grudnia 2023 mija 10 lat od premiery Pchły Szachrajki Jana Brzechwy w reżyserii Anny Seniuk! Zapraszamy do obejrzenia materiału o tym wyjątkowym, łobuzerskim spektaklu.
„Czekając na Godota” – zapowiedź
05/12/2023
„Idziemy?” Premiera Czekając na Godota Samuela Becketta w reżyserii Piotra Cieplaka – premiera: Scena Studio | 9 grudnia 2023
Stawiany na pomnikach i przed sądem | premiera widowiska „Fredro. Rok Jubileuszowy”
02/12/2023
W mijającym roku świętujemy 230 rocznicę urodzin Aleksandra Fredry. Z tej okazji przygotowaliśmy widowisko Fredro. Rok Jubileuszowy w reżyserii Jana Englerta. Premiera odbyła się 1 grudnia na dużej scenie Teatru.
To wszystko, co człowiek może zrobić. Rozmowa z Piotrem Cieplakiem
30/11/2023
„Wszystko, co człowiek może zrobić – złorzecząc, przeklinając, wściekając się, to jednak… czekać” – mówi Piotr Cieplak. Pracuje nad Czekając na Godota Becketta.
Recenzje po premierze „Opowieści Lasku Wiedeńskiego”
27/11/2023
Opowieści Lasku Wiedeńskiego – przedstawiamy recenzje i opinie krytyków oraz teatralnych blogerów po premierze przedstawienia.